نمایندگی انحصاری

لوگو برند کارتل

مزایای کارتل :

برند Kartell Labware: کیفیت و نوآوری ایتالیایی

Kartell Labware

برند کارتل Kartell Labware یک شرکت ایتالیایی معتبر است که با بیش از 50 سال سابقه به صورت تخصصی تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی پلاستیکی مانند: قیف، بطری، استوانه مدرج، بالن ژوژه، بورت، دسیکاتور و … را دارد که به دلیل کیفیت بالا، نوآوری، و تنوع محصولاتش در تجهیزات آزمایشگاهی شناخته می‌شود. این برند با ارائه خدمات پس از فروش عالی و اعتماد جهانی، انتخابی ایده‌آل برای آزمایشگاه‌ها است.عمده محصولات این شرکت ساخت کشور ایتالیا می‌باشد.

مزایای ام ان:

برند Macherey-Nagel : کیفیت و نوآوری آلمانی

Macherey-Nagel :

Macherey-Nagel یک برند آلمانی معتبر است که به دلیل کیفیت بالا، نوآوری، و تنوع محصولاتش در تجهیزات آزمایشگاهی شناخته می‌شود. این برند با ارائه خدمات پس از فروش عالی و اعتماد جهانی، انتخابی ایده‌آل برای آزمایشگاه‌ها است.

برند Bürkle Labware: کیفیت و نوآوری آلمانی

مزایای بورکله :

برند Bürkle : کیفیت و نوآوری آلمانی

Bürkle : 

Bürkle یک برند آلمانی معتبر است که به دلیل کیفیت بالا، نوآوری، و تنوع محصولاتش در تجهیزات آزمایشگاهی شناخته می‌شود. این برند با ارائه خدمات پس از فروش عالی و اعتماد جهانی، انتخابی ایده‌آل برای آزمایشگاه‌ها است.

برند LBG Sicilia Labware: کیفیت و نوآوری ایتالیایی

مزایای ال بی جی :

برند LBG Sicilia : کیفیت و نوآوری ایتالیایی

LBG Sicilia:
LBG Sicilia یک برند ایتالیایی معتبر است که به دلیل کیفیت بالا، نوآوری، و تنوع محصولاتش در تجهیزات آزمایشگاهی شناخته می‌شود. این برند با ارائه خدمات پس از فروش عالی و اعتماد جهانی، انتخابی ایده‌آل برای آزمایشگاه‌ها است.

برند Simax Kavalier Labware: کیفیت و اعتماد چک لوگو

مزایای زی ماکس :

برند Simax Kavalier : کیفیت و اعتماد چک

Simax Kavalier :

Simax Kavalier Labware یک برند معتبر و برجسته از جمهوری چک است که به دلیل کیفیت بالا، نوآوری و اعتماد جهانی در صنعت تجهیزات آزمایشگاهی شناخته می‌شود. این برند با ارائه محصولات متنوع و خدمات پس از فروش عالی، انتخابی برتر برای آزمایشگاه‌ها است.